Sıkça Sorulan Sorular



Siparişimi nasıl iade edebilirim?

  • İade işlemini gerçekleştirebilmek için, faturanızın üzerindeki iade bölümünü doldurarak; faturanızın bir örneği ile birlikte " Gülbahar Cad. Şehit Doğan Öztürk Sk. No : 5 34212 Güneşli / Bağcılar İSTANBUL “ adresine Yurtiçi Kargo’dan  gönderebilirsiniz.
  • Siparişinizi teslim aldıktan sonra 14 takvim günü içinde iade edebilirsiniz. .

İade işlem süresi kaç gündür?

  • Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz, yeniden satılabilirlik özelliği taşıyan ürünün iade süresi 14 gündür.
  • İade süresi siparişinizi teslim aldıktan sonra 14 gündür.

Taksitle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinizi, sitemizin iletişim bölümünden bize mesaj göndererek veya 0212 438 65 06 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. İade bedeliniz 24 saat içinde kredi kartınıza yansıtılır. Bankaların iadeleri hesaplara yansıtma süresi değişiklik göstermektedir.

Siparişim ne zaman teslim edilecektir?

  • Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizde bulunan ürünün teslimat süresine bağlı olarak kargoya teslim edilmektedir. Teslimat süresi 1-4 iş günüdür. Cumartesi-Pazar günleri kargo gönderimimiz bulunmamaktadır. Siparişlerinizi Siparişlerim sekmesinden takip edebilirsiniz.
  • Ürünlerin kendi detay sayfasında kargoya veriliş tarihi belirtilmektedir. Bu bilgi anlık stoklar için geçerli olup, stokların tükenmesi ya da stok girişi olması durumunda güncellenmektedir.
  • İstanbul içi 1-4, İstanbul dışı 2-5 iş günü içinde kargo tarafından siparişiniz elinize ulaştırılacaktır.

Kargo takip numaramı nasıl alabilirim?

Siparişiniz ortalama 2 iş günü içinde kargoya teslim edildikten sonra, size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, www.yurticikargo.com web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.  / Hesabım bölümünden Siparişlerim kısmına girip, aşağıdaki adımları takip ederek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz. 

Alışverişimi Ne Şekillerde Ödeyebilirim?

Sitemizden vereceğiniz siparişleri kredi kartınızı kullanarak peşin ya da taksitle veya banka kartı ile ödeyebilir; dilerseniz ödemenizi havale/EFT yaparak gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme yöntemi ile sipariş verilmemektedir.

Havale/Eft Yaparken Ek Ücret Alınıyor mu?

Havale; aynı banka hesapları arasında yapılan para transferidir. Bizim hesabımızın olduğu bir bankaya (AKBANK), aynı bankadan havale yaparsanız ek ücret ödemezsiniz. Fakat farklı bir bankadan, bizim hesabımız olan banka hesabımıza gönderim yaparsanız, bu işleme EFT adı verilmektedir ve bankadan bankaya transferlerde EFT işlem ücreti alınmaktadır.

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizde değişiklik yapabilmeniz için; sitemize üye girişi yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan “Hesabım” linkine tıklayarak , Üyelik Bilgilerim sayfasından gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

Sipariş verdiğim ürün kusurlu olarak elime ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz takdirde gerekli kontroller yapılacak ve stoklarda bulunması halinde ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarımızda olmaması halinde ise siparişiniz iade edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.