İade ve Değişim



Hangi ürünleri iade edebilirim?

Ürün size teslim edildikten 14 gün içerisinde ürün iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Kargo ücreti Svebo tarafından karşılanmaktadır.  İade etmek istediğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir. 

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir: 

İadeler kesinlikle orijinal kutu ve/veya ambalajı ve faturanin aslı (tüm nüshaları dahil) ile birlikte yapılmalıdır. Kendinize bir nüshasını almak isterseniz, fotokopisini çekmenizi öneririz.

Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

Ürünle birlikte hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

İade edilmek istenen ürünlerin orijinal kutuları açılmamalı ve iade edilirken orijinal kutularının üzerine yazı yazılmamalı, bant gibi şeyler yapıştırılmamalıdır. Yeniden satılabilir değerini yitirmemelidir.

Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan veya niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

Ürününüz Svebo tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, orijinal fatura nüshaları kontrol edilerek, yukarıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu kapsamında, sistemimizde kayıtlı olan e-mail adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilir. 

İade işleminizin onaylanması halinde: İade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 2-3 iş günü içinde “ürün bedeli” ilgili hesabınıza  hediye puan olarak  yüklenir. . 

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, iade işleminin onaylanmasından sonraki ilk iş gününde  hesabınıza hediye puan olarak iadesi yapılır.

Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında, kayıtlı olan e-mail adresinize mail gönderilir.

İPTAL

Siparişimi iptal ettirmek istiyorum

Tüm iade bildirimlerini destek@svebo.com.tr adresimize yapabilirsiniz. Sipariş ettiğiniz ürünün iptal işlemlerinin yapılabilmesi için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Svebo’in ana sayfasında yer alan “Bize Ulaşın” sayfasından sipariş numaranızla birlikte iptal nedeninizi bildiren mesajınızı tarafımıza iletmeniz yeterli olacaktır.

İptal ettiğim ya da iptal olan siparişimin iadesi ne zaman yapılır?

İptal işleminiz tarafımızdan işleme alınıp, gerçekleştirildiğinde; kayıtlı olan e-mail adresinize sistem tarafından bilgilendirme maili gönderilir. Ödeme şekli olarak “Kredi Kartı”nı tercih ettinizse ve iade şekli olarak “Kredi Kartına İade” ise; ödemeniz online olarak2-3 iş günü içerisinde ilgili hesabınıza yapılır ve tarafınıza e-mail ile bilgi verilir. İade işleminizin ekstrenize yansıma süresi, bankaların uygulamalarına bağlı olarak değişiklik gösterir. Taksitli işlemlerinizin iadesi, bankanın prosedürü gereğince kaç taksitli olarak yaptıysanız, aylık olarak taksit tutarı kadar kullanılabilir limitinize yansır. 

Ödeme şekli olarak “Havale/EFT” yi seçmişseniz ve tercihiniz “Hesaba Para İadesi” ise;

Alışverişte ödemeyi gerçekleştirdiğiniz banka hesap numarasını

Banka hesap adını

Banka şube kodunu

Bankanın ismini

IBAN numaranızı, detaylıca tarafımıza e-mail adresimizden iletmeniz yeterli olacaktır. İlgili tutar 2-3 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir. 

Tercihiniz “Svebo Puanı” olarak hesabınıza ilgili tutarın Svebo Puanı olarak yansıması ise, e-mail adresinden bize bilgi verebilirsiniz. İptal işlemlerinde ödemeler için bilgilendirme, e-mail adresinize gönderilir. 

HASARLI ÜRÜN

Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

Tutanak tutturulmadan bildirilen hasarlı ürünler tarafımızca teslim alınmayacaktır. Ürünü teslim alırken, kargo görevlisinin yanında açarak kontrol etmelisiniz. Teslim aldığınız üründe ‘hasar’ varsa ya da ambalajı ‘deforme’ ise, görevliye ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ tutturmalısınız. Ürününüz yetkili servis tarafından kuruluyorsa, kurulum aşamasında mutlaka ‘Yetkili Servis Hasar Raporu’ düzenlenmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmemektedir. 

Ürünü kargodan teslim alırken ne yapmam gerek?

Teslimat esnasında ürünü kargodan teslim alırken, mutlaka görevlinin yanında gerekli kontrolleri yapmanızı ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. İlgili ürün/ürünlerde hasar tespit etmeniz halinde, kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi ve bizi bilgilendirmenizi rica ediyoruz. Kargo tarafından ürünün hasarlı olduğuna dair Svebo’ya bilgilendirme yapılmasının ardından; ürün/ürünlerle ilgili süreçler başlatılacak ve yenisi ile değişim gerçekleşip, en kısa zaman içerisinde yeni ürün/ürünleriniz adresinize teslim edilmek üzere gönderilecektir. 

Ürünün hasarlı olduğunu kargo teslimatından sonra fark ettim, ne yapmalıyım?

Ürünleri teslim alırken, mutlaka görevlinin yanında paketi açıp, kontrolleri yapmanız gerekmektedir. Hasar durumunda, “Kargo Tespit Tutanağı” tutturarak, paketi teslim almayarak, bize geri göndermelisiniz. Gerekli incelemeler sonrasında çok kısa zaman içerisinde hasarsız ürünleriniz kargo ile yeniden adresinize teslim gönderilir.

Hasar durumunda, “Kargo Tespit Tutanağı” olmadan teslim aldığınız ürünlerdeki hasardan dolayı sorumlu olmamaktayız.Bu tarz durumda, gün içerisinde teslimatı gerçekleştiren kargo şubesine ulaşarak, durumu anlatıp, destek istemenizi öneririz. 

DEĞİŞİM

Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünlerin “renk/beden/model” nedeniyle veya sitedeki başka bir ürün ile değişimi yapılabilmektedir. Bunun için size ulaşan tüm fatura nüshalarının eksiksiz olarak tarafımıza ulaştırılması gerekmektedir. Aksi durumda değişim talebiniz değerlendirilmeye alınmayacaktır. 

Kargosu Çıkmadan Yapılan Değişimler:

Henüz siparişiniz kargoya verilmemiş ise, ürün ya da ürünlerinizden birkaçında değişim yapmak isterseniz, ilgili siparişiniz komple iptal edilir. Ödemeniz size iade olmadan ve yeni bir ödeme talep edilmeden yeni siparişiniz oluşturulur. 

Oluşturulan yeni siparişinizde size iade etmemiz gereken fiyat farkı durumu oluşmuşsa, belirteceğiniz detaylı banka hesap bilgilerine havale/EFT yapılır. Ödemeniz kredi kartı ile yapılmışsa, aradaki fiyat farkı ilgili hesabınıza iade edilir. Eğer aradaki fiyat farkını sizin ödemeniz gerekirse; bu tutarı havale/EFT ile ödeyebilirsiniz. Ödeme tercihiniz kredi kartı olursa; telefon yolu ile kart bilgileriniz sizden alınır ve o an bankanın sanal POS’undan mail order yöntemi ile aradaki fiyat farkı kartınızdan tahsil edilir. Ancak bu tarz işlemlerde ürün kargo bedeli size ait olmaktadır ve siparişiniz iptal edilip, size telefonla ulaşılarak yeni bir sipariş vermeniz sağlanır.